deedeesworld.net

Welcome to deedeesworld.net - Your #1 source for actress/singer Demetria McKinney. We provide the latest content, images, and also multimedia just for you all. We have the largest photo gallery (which continues to grow daily) online for Dee Dee. Take a look throughout Dee Dee's World and hopefully you'll find something that catches your interest.

Demetria McKinney, Karen Clark Sheard & The "Church Girl" Cast

In this video, KAREN CLARK SHEARD introduces you to some of her cast-mates-- Demetria McKinney, Gia and Tasha-- from the upcoming stage play "Church Girl."

Posted by Iesha Marie on March 18, 2010 at 9:20 PM 2236 Views

Post a Comment

Oops!

Oops, you forgot something.

Oops!

The words you entered did not match the given text. Please try again.

You must be a member to comment on this page. Sign In or Register

19 Comments

Reply Lauren
3:01 PM on October 19, 2014 
Sooooo glad Dee Dee got the main role! :D The first time I watched this on BET, I was simply blown away! Everyone did an amazing job!! :)
Reply NizanaHT
5:04 PM on April 1, 2011 
Whew Jesus that run that Demetria did was AWESOME!
Reply Faith B.
3:22 PM on December 10, 2010 
another one of my favs lol shes so beaaaaauuuuuuuuuuutifuuul ! lol
Reply Chimene Lewis
11:17 PM on May 13, 2010 
! @[email protected] [email protected] n()t [email protected]!t T() s33 th!$ [email protected]!!! ! G3t t() @tt3nd Th3 [email protected] [email protected] !'m s() eXc!t3dd. lol
Reply Temperance
12:57 PM on March 23, 2010 
Faith says...
i know right!!!our gurl got the main role =] and rightfully so may i add....this is def.a must see


yup i def gotta seee diz nd yeah im glad she got da main role. that gives me uh reson 2 see da musical lol
Reply Faith B.
9:22 AM on March 22, 2010 
T.McKinL3Y says...
lol at the end & yayayayay shes playn the main character [IMAGE]


i know right!!!our gurl got the main role =] and rightfully so may i add....this is def.a must see
Reply Temperance
4:46 PM on March 21, 2010 
lol at the end & yayayayay shes playn the main character :)
Reply Faith B.
1:25 PM on March 19, 2010 
dee dee has got some amazing fans by the way=]
Reply Faith B.
1:25 PM on March 19, 2010 
oh and i shall be the third!!!!!lol
Reply Faith B.
1:25 PM on March 19, 2010 
ooooomg i want tickets SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply Sydney Simone
11:49 AM on March 19, 2010 
Il be second to buy!!! LOL... YES!!! Dee Dee is the star of the movie!!!
Reply Sydney Simone
11:48 AM on March 19, 2010 
LOL!!! The end of the video was funny.
Reply Chel
1:06 AM on March 19, 2010 
Seriously this video just made me super super excited for this play......gotta wait alllllllllll the way til the end of May though!!! well they say good things come to those who wait sooooo I guessss lol
Reply Chel
11:10 PM on March 18, 2010 
Iesha M. says...
WELL, I HAVE SPOKEN TO THE DIRECTOR OF THE PLAY AND HE SAID THEY ARE WORKING ON PUTTING IT ON DVD... HE IS JUST WAITING ON THE PEOPLE TO APPROVE IT



Ohhh ok I can't wait for that either!!!!
Reply Iesha Marie
11:04 PM on March 18, 2010 
MissLadyC says...
It's coming on DVD?!?!?!


WELL, I HAVE SPOKEN TO THE DIRECTOR OF THE PLAY AND HE SAID THEY ARE WORKING ON PUTTING IT ON DVD... HE IS JUST WAITING ON THE PEOPLE TO APPROVE IT
Reply Chel
10:56 PM on March 18, 2010 
Iesha M. says...
YAY!!! I I CANNOT WAIT UNTIL THIS PLAY COMES TO DVD... I WILL BE THE FIRST TO BUY [IMAGE]



It's coming on DVD?!?!?!
Reply Iesha Marie
10:45 PM on March 18, 2010 
YAY!!! I I CANNOT WAIT UNTIL THIS PLAY COMES TO DVD... I WILL BE THE FIRST TO BUY :D
Reply Chel
10:21 PM on March 18, 2010 
Sooooo if Dee Dee is playing Emily....that means she's the star!! OMG I can't wait!!!!!!!
Reply Naomi
10:20 PM on March 18, 2010 
Lol at the end!